BARCELONA, 17 des. (EUROPA PRESS) -
El Gran Teatre del Liceu de Barcelona ha llançat una caixa d'"experiències d'òpera" pionera al món, amb la finalitat d'acostar la lírica a tots els públics, ha destacat el director de Màrqueting i Comercial del teatre, Agustí Filomeno.
Després de presentar l'òpera 'Maria Stuarda' de Gaetano Donizzetti, Filomeno ha explicat que, de moment, el teatre ha posat a la venda 2.000 unitats d'aquests 'packs' i en cinc dies han venut un 20% del total.
La caixa, que ha sortit a la venda en el marc de la campanya nadalenca, "ofereix un producte en forma de paquet que permet tenir entrades per anar a l'òpera" entre la temporada 2014-2015 i en la 2015-2016, tot i que aquesta encara no hagi estat presentada.
"Hem estat mirant per institucions de tot el món i és la primera vegada" que un teatre líric ofereix aquest paquet d'experiències operístiques, entre les quals es poden escollir un recital líric, un concert, una òpera brindis, una experiència familiar i dansa, ha subratllat Filomeno.
En concret, el paquet ofereix escollir a l'usuari d'entre deu experiències, com dues localitats per a un espectacle a la llotja i una conferència prèvia, dues localitats per a un espectacle de la temporada i un sopar ràpid amb conferència prèvia, un paquet d'iniciació amb localitats, visita prèvia o dues copes de cava i sis localitats per a un espectacle del Petit Liceu, entre d'altres.