BARCELONA, 19 gen. (EUROPA PRESS) -
La comissió executiva del Liceu, presidida per Salvador Alemany, ha avalat aquest dimecres continuar treballant en els estudis tècnics i econòmics per "constatar la viabilitat de Liceu Mar", un nou equipament cultural que se situaria al Port de Barcelona, a l'espai ocupat fins ara per l'Imax.
L'edifici, que es convertiria en la segona seu del Gran Teatre del Liceu, tindria l'objectiu de ser un espai dinamitzador i de referència de la ciutat, obert a tot el públic, ha publicat el diari 'Ara' en l'edició digital i ha informat el teatre líric aquest dimecres en un comunicat.
És una proposta resultant de converses prèvies entre els equips del Port de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i el Liceu, i ara el coliseu líric i les organitzacions vinculades treballaran en un avantprojecte del nou equipament a l'espai de l'Imax.