Publicat 11/02/2022 18:40

El Liceu coproduir 'Anthony and Cleopatra' amb les peres de San Francisco, Nova York i Palerm

Archivo - Arxiu - Interior del Gran Teatre del Liceu de Barcelona
David Zorrakino - Europa Press - Arxiu

BARCELONA 11 febr. (EUROPA PRESS) -

El Gran Teatre del Liceu participar en la coproducció de l'obra 'Anthony and Cleopatra' juntament amb l'pera de San Francisco, la Metropolitan Opera de Nova York (Estats Units) i el Teatro Massimo de Palerm (Itlia), i n'acollir l'estrena europea durant la temporada 2023-2024.

L'obra és una composició de John Adams sota la visió escnica d'Elkhanah Pulitzer com un encrrec per a la temporada número 100 de l'pera de San Francisco aquest any, ha informat el Liceu en un comunicat aquest divendres.

Aquest espectacle pretén "unir les figures més destacades del panorama musical internacional" i consolidar l'aposta del Liceu per espectacles de mirada contempornia i pels nous formats.

El llibret d'Adams est inspirat en el "triangle amorós més clebre de l'antic Egipte" i beu principalment de l'obra de William Shakespeare, amb passatges de Plutarc i Virgili, entre altres textos clssics.

La passió que Clepatra desperta en Juli Csar i Marc Antoni traslladar al camp de batalla les tensions amoroses de les cambres de palau, en una histria amb "un inevitable final trgic".

Contingut patrocinat