L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 3 abr. (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat ha posat en marxa una oficina mòbil de les regidories de districte amb l'objectiu d'acostar aquest servei a la ciutadania i facilitar la realització de diferents tràmits.
El barri de Can Serra és el primer a disposar d'una oficina mòbil de la regidoria de districte, que s'instal·larà cada dijous, de 10.30 a 13.30 hores, a la plaça de la Carpa.
Els veïns podran fer diferents tràmits com sol·licitar la targeta rosa de transport metropolità, obtenir informació sobre gestions municipals i registre d'instàncies, tramitar la sol·licitud per a la neteja de parets i façanes, així com obtenir el volant de residència o convivència.
El consistori també té previst posar en marxa pròximament una oficina mòbil de la regidoria de districte al barri del Gornal.
Segons informa l'Ajuntament en un comunicat, amb aquesta iniciativa es pretén "continuar treballant per fer l'administració més eficient i pròxima a la ciutadania".