L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 25 (EUROPA PRESS)
L'Ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat se sumarà aquest dissabte 29 de març a la iniciativa de l'Hora del Planeta i apagarà les llums de diferents edificis municipals i espais públics de la ciutat per a conscienciar sobre el canvi climàtic.
Segons informa el consistori, la ciutat se suma un any més a les accions de l'Hora del Planeta, que promou l'entitat ecologista WWF.
Entre les 20.30 i les 21.30 hores de dissabte, les façanes dels edificis municipals de l'Ajuntament, L'Harmonia, Can Riera, el Centre Cultural Metropolità Tecla Sala i l'església de Santa Eulàlia de Provençana apagaran les llums.
També es deixaran sense enllumenat públic diferents fonts ornamentals i el monument 'Vol de coloms' de l'artista Ferran Soriano, entre els carrers de Santa Eulàlia i d'Amadeu Torner.
L'Hora del Planeta és una convocatòria que convida a apagar les llums en senyal d'adhesió al moviment global per lluitar contra el canvi climàtic i optimitzar el consum d'energia.