Actualitzat 17/12/2013 21:04

L'Hospital Vall Hebron ha augmentat les cirurgies un 5% el 2012

Hospital Vall d'Hebron de Barcelona
HOSPITAL VALL D'HEBRON

BARCELONA 12 set. (EUROPA PRESS) -

L'Hospital Vall Hebron de Barcelona, un dels complexos hospitalaris més grans de Catalunya amb 1.100 llits, uns 7.000 professionals i 560 milions d'euros de pressupost, ha augmentat durant l'any passat un 5% la seva activitat quirúrgica, ha informat el centre en un comunicat.

Les dades, recollides en la memòria de l'hospital, reflecteixen que les 45.000 intervencions addicionals respecte al 2011 es van completar amb un creixement del 25% en les visites de telemedicina --gairebé 22.500 en total--, i alhora les urgències es van reduir un 4%, arribant a les 193.700.

El Vall Hebron, gestionat per l'Institut Català de la Salut (ICS), va acabar també durant 2012 les obres del Centre d'Esclerosi Múltiple de Catalunya (Cemcat), ha fet intervencions pioneres a nivell robòtic i ha aconseguit la separació amb èxit de dues siameses unides pel fetge, entre d'altres actuacions.

Contingut patrocinat