BARCELONA 28 febr. (EUROPA PRESS) -
L'Hospital del Mar i l'Hospital de Sant Pau han acordat mancomunar els seus serveis de Neurocirugia per aportar una atenció més específica i centrada en els pacients, que a més es convertirà en un dels més grans de Catalunya i donarà servei a més de 800.000 persones de Barcelona, han informat les institucions aquest dimecres en un comunicat.
Aquest servei, que comptarà amb la direcció de Gerardo Conesa a partir del pròxim dijous, es convertirà en un dels més importants de Catalunya en l'àmbit de la neurocirugia, que durà a terme més de 1.000 intervencions quirúrgiques cada any.
La suma dels dos hospitals permetrà ampliar la cirurgia de l'epilèpsia, que es realitza a l'Hospital del Mar, a pacients pediàtrics per la incorporació de professionals de Sant Pau i es crearan protocols comuns que permetin agilitar el seguiment dels pacients per derivar-los al centre adequat per a la seva patologia.