Actualitzat 24/04/2018 19:21

L'Estat i els parcs científics cerquen una solució per a la tornada dels crèdits

 Visita De Carmen Vetlla Al Parc Científic I Tecnològic De Lleida
AYUNTAMIENTO DE LLEIDA

LLEIDA 24 abr. (EUROPA PRESS) -

La secretària d'Estat d'Investigació, Desenvolupament i Innovació, Carmen Vela, ha assegurat aquest dimarts que està treballant amb els parcs científics per trobar solucions a la tornada dels crèdits que van finançar l'engegada de la majoria de Parcs Científics de l'Estat.

"Es treballa conjuntament en la cerca de les millors solucions", ha afirmat Carmen Vela a Lleida després de visitar el Parc Científic i Tecnològic de Gardeny, ha informat l'Ajuntament en un comunicat.

L'alcalde de Lleida i president del Parc, Àngel Ros, ha agraït la visita de la secretària d'Estat al parc de Gardeny del qual ha dit: "És un projecte importantíssim de la ciutat, que apreciem molt que hagi volgut conèixer personalment".

Contingut patrocinat