BARCELONA 13 juny (EUROPA PRESS) -
Un text periodístic sobre les 'fake news' ha protagonitzat l'examen d'anglès de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), el segon al que s'enfronten els estudiants catalans en la jornada d'aquest dimecres.
A partir d'un text adaptat d'un article publicat al diari The Guardian, els alumnes han hagut de respondre una sèrie de preguntes sobre l'escrit sobre l'eclosió de les 'fake news' i els seus perills.
A l'apartat escrit, els estudiants han hagut d'escollir entre una redacció sobre les conseqüències que pot tenir l'ús de determinada tecnologia per a les agències de notícies i la pèrdua de confiança en els mitjans de comunicació, o una altra sobre els avantatges i inconvenients de la compra en línia.
La tercera part de l'examen ha consistit en una sèrie de preguntes a partir d'escoltar una entrevista d'una ballarina en un programa televisiu.
Diversos estudiants consultats han assegurat que l'examen ha estat assequible i no ha entrat res "fora de l'habitual" que han treballat a classe durant el curs, i han remarcat que, a diferència d'altres proves, no es pregunta sobre un temari fitat.