Publicat 20/03/2021 16:30CET

L'entreteniment aposta per models híbrids per connectar amb el públic, segons Mobile Week

Naiara Lasa,  Jordi Herreruela, Daniel Fletcher, Xavier Marcé, Mónica García i Jaume Ripoll durant la taula rodona sobre el futur de l'entreteniment organitzada per Mobiel Week Barcelona
MOBILE WEEK BARCELONA

BARCELONA, 20 mar� (EUROPA PRESS) -

La indústria de l'entreteniment ha apostat per afegir un component presencial a les experiències telemàtiques, és a dir, per models híbrids per generar un vincle amb el públic i poder fer front a la crisi del coronavirus, segons Mobile Week Barcelona.

És una de les conclusions a què han arribat "els agents més destacats del panorama cultural de Barcelona" durant una taula rodona sobre el futur de la indústria de l'entreteniment que va organitzar aquest divendres el Mobile Week, ha explicat aquest dissabte en un comunicat.

En la trobada han participat el director editorial i cofundador de Filmin, Jaume Ripoll; la directora general del Festival de Sitges, Mónica García; la responsable de l'equip artístic de la Sala Apolo, Naiara Lasa; el director del Cruïlla Barcelona, Jordi Herreruela; el director d'innovació i desenvolupament corporatiu del Primavera Sound, Daniel Fletcher, i el regidor de Turisme i Indústries Creatives de l'Ajuntament de Barcelona, Xavier Marcé.

SOLUCIONS PER AL SECTOR

Fletcher, de Primavera Sound, ha assegurat que durant la pandèmia s'han experimentat nous models i experiències, que han generat "molt aprenentatge" amb l'objectiu de proposar solucions que ajudin el sector de l'entreteniment i que siguin un referent --ha dit-- per tots els altres.

Herreruela, de Cruïlla Barcelona, ha afirmat que per la seva experiència en esdeveniments multitudinaris, són "els més experts en gestió de masses i controls d'accés", cosa que considera que es va evidenciar quan es va reactivar el sector a l'estiu.

"Aquest any ens ha servit per unir-nos com a sector, hem analitzat les nostres febleses i plantejat solucions per a una realitat que s'ha convertit ja en una necessitat social per als ciutadans", ha defensat Lasa, de la Sala Apolo.

Per la seva banda, García ha remarcat que han treballat més de sis mesos per ajustar protocols per celebrar el Festival de Sitges "amb un resultat boníssim" i des de Filmin, Ripoll ha assegurat que han treballat amb festivals perquè els esdeveniments tiressin endavant.

El regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé, ha conclòs que "la pandèmia ha demostrat que la cultura és bàsica, és l'aliment per al progrés de la societat".

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés