Actualitzat 17/12/2013 21:11

L'editorial Ariel lamenta la mort de De Riquer i destaca el seu "prestigi internacional"

Martín de Riquer
UB.EDU

BARCELONA 18 set. (EUROPA PRESS) -

L'editorial Ariel ha lamentat aquest dimecres la mort del filòleg medievalista Martí de Riquer, del qual ha destacat el seu treball com "una de les autoritats amb major prestigi internacional en literatura i societat medievals", del qual la firma ha publicat la seva obra 'Els trobadors'.

En un comunicat, l'editorial ha recordat que 'Els trobadors' és una "obra de culte" per als especialistes en literatura medieval, i també per als amants de la poesia, el que s'explica per la suma i síntesi dels estudis existents i per la cordial erudició del filòleg.

El funeral de Martí de Riquer, mort a Barcelona als 99 anys, s'oficiarà aquest dijous a l'oratori del Tanatori de les Corts, i la seva mort ha suscitat nombroses condols en tot el panorama cultural català.

Contingut patrocinat