Actualitzat 15/06/2018 17:58

L'alcalde de Vilablareix (Girona) lamenta que els reis "vinguin a muntar festetes"

Els reis Felip i Letícia
Europa Press

GIRONA 15 juny (EUROPA PRESS) -

L'alcalde de Vilablareix (Girona), David Mascort (ERC), ha lamentat aquest divendres que aquells que obliguen a "marxar del país vinguin a muntar festetes" a la població, en referència al fet que els reis Felip i Letícia lliuraran a la localitat els Premis Princesa de Girona 2018.

A un tuit en el seu perfil recollit per Europa Press, ha assegurat: "No podem acceptar de cap manera que una entitat que representa els qui ens piquen, ens empresonen o ens fan marxar del país vingui a muntar festetes a Vilablareix. No oblidem!".

Els reis lliuraran els Premis Princesa de Girona el dijous 28 de juny a l'Espai Mas Marroch-Centre d'Esdeveniments del Celler de Can Roca de Vilablareix i no a la capital gironina com a les edicions anteriors.

Contingut patrocinat