Actualitzat 17/12/2013 21:32

L'alcalde d'Alcanar es reuneix amb el Govern central per demanar el desmantellament del Castor

Fabra se reúne con el ministro de Industria para abordar el proyecto Castor.
GVA

BARCELONA 8 oct. (EUROPA PRESS) -

L'alcalde d'Alcanar (Tarragona), Alfons Montserrat, ha acudit a la reunió d'aquest dimarts amb la delegada del Govern central a Catalunya, Llanos de Luna, amb la voluntat de demanar el desmantellament de la planta d'emmagatzematge de gas coneguda com a projecte Castor davant de la costa de Castelló.

Ho ha dit en declaracions als mitjans abans de la trobada, al qual també tenen previst assistir l'alcalde de Sant Carles de la Ràpita, Joan Martin Masdeu, així com diputats, senadors i representants d'administracions locals afectades pels moviments sísmics percebuts a la zona de Tarragona, entre d'altres.

Alcanar ha defensat la paralització de la planta argumentant que les sacsejades han arribat abans que la infraestructura entri a ple rendiment, i ha dit que si el Govern espanyol creu que es tracta d'un projecte estratègic, ha de buscar una altra ubicació, després de fer els estudis pertinents per garantir que l'activitat no comporti riscos per a la població.

Contingut patrocinat