Publicat 28/02/2018 18:20

L'Ajuntament de Barcelona desactiva l'emergència municipal per neu

Platja de Barcelona nevada
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 28 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona ha desactivat aquest dimecres a les 16.40 hores el Pla d'Actuació d'Emergència Municipal per Neu i Gel que es va executar en nivell d'alerta des del dilluns i emergència des d'aquest dimecres a les 6.34 hores, ha informat el consistori en un comunicat.

Durant l'episodi de nevades que ha afectat tota Catalunya, els serveis municipals han escampat a la capital catalana 190 tones de sal i s'han dedicat més de 80 operaris amb 20 vehicles equipats amb pala llevaneu.

A les 16.00 hores totes les línies de bus que tenien restriccions a causa de la neu han quedat normalitzades, mentre que els corts de primera hora entre la plaça Doctor Andreu i el carrer Manuel Arnús, i a la carretera entre Horta i Cerdanyola han estat aixecats a les 10.00 hores.

L'Ajuntament manté activada l'Operació Fred en fase d'alerta, la qual cosa suposa un reforç dels equips del Centre d'Urgències i Emergències Socials de Barcelona (Cuesb) i la seva distribució per tota la ciutat.

El dispositiu d'atenció, realitzat amb el Servei d'Intervenció Social (Sis) Medi Obert i amb Creu Roja, té com a objectiu detectar persones que dormen al carrer i informar-les de la possibilitat d'allotjar-se en centres de la Xarxa d'Atenció per a Persones Sense Llar.

Contingut patrocinat