Publicat 30/07/2023 13:38

L'acusat del feminicidi a Nou Barris no tenia antecedents per violència amb la víctima

BARCELONA, 30 jul. (EUROPA PRESS) -

L'home detingut aquest diumenge acusat del feminicidi al districte de Nou Barris de Barcelona i la víctima, la seva parella, no tenien antecedents per violència entre ells.

El jutjat d'instrucció 1 de Barcelona, en funcions de guàrdia d'incidències, ha procedit de matinada a l'aixecament del cadàver de la dona, informa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) en un comunicat.

Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís cap a la 1.30 de la matinada i s'han desplaçat fins al lloc dels fets, on han detingut l'home, de 34 anys, i la Divisió d'Investigació Criminal de Barcelona s'ha fet càrrec de la investigació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés