SANT CUGAT DEL VALLÈS (BARCELONA); 14 (EUROPA PRESS)
L'actor i escriptor Damián Alcolea, que fa poc ha publicat 'Tocados', un llibre que tracta el trastorn obsessiu compulsiu (TOC), conscienciarà sobre la salut mental en la commemoració d'aquest dia a Sant Cugat del Vallès divendres que ve.
Alcolea serà un dels protagonistes i parlarà sobre el seu TOC en una jornada que portarà el lema 'Dignitat en salut mental', concentrada a la plaça del Rei de la població i on també hi haurà taules informatives d'associacions locals com Alcohòlics Anònims, l'Ateneu i Assadegem, entre d'altres; espai per a jocs infantils i un escenari per a actuacions artístiques, segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat.
Serà la setena edició d'aquesta celebració, que coincideix amb el 20 aniversari d'Assadegem i amb la creació de l'entitat familiar Suport Salut Mental.