Publicat 16/02/2018 14:14

L'ACA recuperarà l'espai de zones inundables del Ter, la Muga i la Tordera

Riu Tordera al seu pas per Sant Celoni
ACA

BARCELONA 16 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA), dependent de la Generalitat, prendrà mesures per recuperar l'espai natural de les zones inundables de les conques del Ter, la Muga i la Tordera amb una licitació externa que ascendirà a 1,5 milions, ha informat la institució aquest divendres en un comunicat.

Ha posat en licitació un contracte destinat a millorar el coneixement del comportament hidràulic global de les citades conques, i proposar l'execució d'actuacions estructurals concretes que permetin recuperar espais, afavorir l'hàbits naturals i millorar la càrrega d'aqüífers.

En les contractacions, fins al 4 d'abril, es prioritzaran actuacions que permetin l'ús de tècniques de bioingenieria que garanteixin la recuperació dels valors ambientals associats.

Contingut patrocinat