PALAU DE LA MÚSICA CATALANA
BARCELONA 28 març (EUROPA PRESS) -
El Palau de la Música Catalana acollirà un concert del cicle Palau 100 dirigit per Jean-Christophe Spinosi amb el Cor de Cambra del Palau i l'Ensamble Matheus, que comptarà amb un repertori compost per 'Dixit Dominus' de Georg Friedrich Händel i 'Glòria en Re major' d'Antonio Vivaldi, ha informat la institució aquest dimecres en un comunicat.
El concert, que tindrà lloc al Palau dimarts que ve 3 d'abril, és el primer d'una gira de tres que portarà Spinosi i les formacions a la Chapelle Royale de Versalles (França) i a la Chapelle de la Trinité de Lió (França).
El programa del Palau contraposa les obres de dos mestres del període Barroc, escrites en vuit anys de diferència que representen dos moments vitals molt diferents, la joventut de Händel que acabava de consolidar l'estil que va marcar la seva carrera i la maduresa de Vivaldi plasmada en la seva obra.