GIRONA 13 abr. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per un presumpte delicte d'abandó als pares de la nena de sis anys que va caure des del balcó d'un segon pis a Girona quan estava sola, han explicat a Europa Press fonts policials.
Els Mossos van prendre declaració als progenitors, de nacionalitat xinesa, que van explicar que el pare estava treballant i que la mare es va absentar un moment, i no consta que aquesta situació s'hagi produït de forma reiterada.
Aquest dijous la menor segueix ingressada en planta a l'Hospital Josep Trueta de Girona, on es recupera d'un tall al cap i una fractura en el turmell.
Els fets van ocórrer quan la menor jugava sola al balcó, va pujar a una bicicleta i després al balcó, caient al carrer des d'un segon pis després d'agarrar-se a la barana.
Els efectius d'emergència van rebre l'avís a les 10.54 hores d'aquest dimecres i es van desplaçar fins a l'habitatge en l'avinguda Sant Narcís tant els Mossos, com la Policia Local i el SEM.