BARCELONA 11 febr. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han identificat el presumpte autor dels danys al consolat itali de Barcelona produts la nit del divendres 27 de gener, i ara est sent investigat.
Mossos li va prendre declaració aquest dijous "com a presumpte líder del grup de persones encaputxades que van participar en els desordres públics" al consolat itali, han informat en un comunicat aquest dissabte.
El grup d'encaputxats va fer diverses pintades, va llanar pintura i va trencar els vidres de la porta d'accés amb un martell, i a l'investigat se'l considera "autor dels danys materials més importants".
L'home ja va ser detingut pels Mossos d'Esquadra a conseqüncia dels altercats a Barcelona el febrer del 2021 per la seva presumpta participació en l'incendi d'una furgoneta de la Gurdia Urbana a la Rambla.
Mossos manté la investigació oberta amb l'objectiu d'identificar la resta de persones que van participar en els fets.