Publicat 13/03/2022 12:44

Investigat un "fals fisioterapeuta" per presumptament abusar de 3 dones a Barcelona

BARCELONA 13 març (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra investiguen un "fals fisioterapeuta" de 60 anys per presumptament abusar sexualment de tres dones a Barcelona.

Les tres dones van denunciar el dia 1 de mar que l'home els va fer tocaments sense el seu consentiment durant sessions individuals de fisioterpia i, quan elles es van queixar, "va allegar que formava part del tractament, tot i que no les havia advertit prviament", informa la policia catalana en un comunicat aquest diumenge.

L'investigat no podia exercir de fisioterapeuta perqu no consta com a collegiat ni al Collegi de Fisioterapeutes de Catalunya ni al Consell General de Collegis de Fisioterapeutes d'Espanya.

Els agents han obert diligncies per tres delictes d'abusos sexuals i un d'intrusisme professional, que van dirigir al jutjat d'instrucció de gurdia de Barcelona.

El denunciat est a l'espera que el jutge el citi per declarar sobre aquests fets i els investigadors no descarten que hi hagi més persones afectades.

Contingut patrocinat