Publicat 03/11/2018 12:06

Ingressen a presó dos homes acusats de vendre cocaïna a Valls (Tarragona)

Detinguts per un presumpte delicte de tràfic de drogues
MOSSOS D'ESQUADRA

   TARRAGONA, 3 nov. (EUROPA PRESS) -

   Dos homes, de 37 i 22 anys, han ingressat a presó provisional acusats d'un delicte de tràfic de drogues per vendre cocaïna al detall a Valls (Tarragona) i un delicte de tinença d'armes pel de major edat.

   Segons han informat els Mossos d'Esquadra en un comunicat aquest dissabte, el primer va ser detingut el dimecres per una patrulla de seguretat ciutadana després de fer "diverses maniobres evasives en detectar la presència policial", per la qual cosa els agents van registrar el vehicle que conduïa.

   Els Mossos van trobar bosses de plàstic amb paperines de cocaïna i uns 2.000 euros al vehicle, per la qual cosa el van portar a la comissaria per a un registre més exhaustiu, i van trobar una arma de 9 mil·límetres amagada darrere del comptaquilòmetres del cotxe.

   El segon acusat de tràfic de drogues va ser detingut al costat de dos homes, de 33 i 63 anys, acusats de desobediència i que van quedar en llibertat a l'espera de ser citats al jutjat.

   La policia va entrar aquest dijous en un pis de Valls on els detinguts presumptament emmagatzemaven la droga per vendre-la al detall a tot el Camp de Tarragona, i van trobar 1.060 grams de cocaïna, 2.000 euros en bitllets petits i material usat per adulterar la droga abans de vendre-la.

   Tots dos acusats van passar a disposició judicial aquest divendres, i el Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Valls va decretar el seu ingrés a la presó provisional.

Contingut patrocinat