Actualitzat 25/10/2022 17:16

Imputat un mosso per presumptament gravar la preparació de l'examen a inspector i intendent

Archivo - Façana de la comissaria dels Mossos d'Esquadra a la plaça Espanya de Barcelona
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 25 oct. (EUROPA PRESS) -

La titular del jutjat d'instrucció número 8 de Barcelona ha imputat un inspector dels Mossos d'Esquadra per presumptament gravar la preparació de l'examen a inspector i intendent, han informat fonts de la Conselleria d'Interior a Europa Press aquest dimarts.

Segons ha avançat 'El Món', optava a una plaça d'intendent --convocatòria de la qual l'han expulsat-- i també era membre del tribunal avaluador de la d'inspector.

Divendres, els Mossos li van obrir un expedient disciplinari i el van destinar al Complex Central d'Egara, anteriorment es trobava a la Direcció d'Avaluació i Serveis (DAS), dirigida pel major i excomissari en cap de la policia catalana, Josep Lluís Trapero.

L'incident es va produir el 22 de setembre i la Direcció General de la Policia va encarregar la primera investigació del cas a la Divisió d'Afers Interns.

A més a més, el cos va decidir suspendre temporalment els dos processos selectius durant un màxim de 15 dies des del dilluns 3 d'octubre, quan la suspensió es va publicar en el Diari Oficial de la Generalitat (Dogc).

Contingut patrocinat