Actualitzat 01/02/2011 10:25

ies tristos per a Toni Cantó i Eva Cobo després de la mort de la seva filla

Toni Cantó
EP

MADRID 1 febr. (EUROPA PRESS) -

Els actors Toni Cantó i Eva Cobo passen uns dies de profunda tristesa després de la mort de la seva filla Carlota, de 18 anys, en un fatídic accident de trànsit que també li va costar la vida al seu amic i acompanyant, Javier Arraut.

Amb la intenció de mostrar tot el seu suport i afecte en aquests duríssims moments, pel tanatori de Mataró han anat desfilant nombroses persones estimades de Cantó i Cobo. Entre els quals hi ha, la presentadora i actriu Carla Hidalgo, exparella de l'actor que tenia una molt bona relació amb Carlota i que va sortir molt afectada.

També Chelo García Cortés, periodista del cor i amiga de la família des de fa anys, va acudir-hi per mostrar el seu condol als pares de Carlota. Així, se l'ha pogut veure acompanyant la família i sortint a fumar amb Marisa, la mare d'Eva.

Tot i això, han estat els pares d'Eva Cobo els qui han restat en tot moment al costat de l'actriu. Marisa, àvia de Carlota, no s'ha separat de la seva filla ni un segon i, amb ella, ha vetllat el cos sense vida de la jove. Marisa estava molt unida a la seva néta per a qui, en la pràctica, ha estat gairebé una segona mare.

D'altra banda, Jordi Pujol, expresident de la Generalitat de Catalunya i antic líder de Convergència i Unió (CiU), ha volgut acostar-se fins al lloc on descansen no només les restes mortals de Carlota sinó també del seu acompanyant, Javier Arraut, nebot del candidat a l'Ajuntament de Barcelona per CiU, a la família del qual ha donat el condol.

REACCIONS DEL TEATRE

Des del món de l'espectacle les reaccions no s'han fet esperar. Lolita, que actualment roda la sèrie 'Vida loca' amb Toni Cantó, ha mostrat el seu suport a la família tot i que ha confessat no haver pogut parlar personalment amb el seu company de repartiment. "Això és un pal molt gros", ha afirmat la cantant.

Alhora, Concha Velasco, que tampoc ha pogut parlar encara ni amb Cantó ni amb Cobo, s'ha mostrat molt trista. "Això sí que és terrible", ha declarat fent referència a l'accident.

Dissabte es coneixia la notícia del sinistre. Carlota Cantó i Javier Arraut morien divendres a la amtinada després d'un accident de trànsit a l'altura de Cabrera del Mar, a la província de Barcelona, quan el vehicle en què viatjava va topar contra una furgoneta conduïda per un home ebri que circulava en sentit contrari.