GIRONA 1 juny (EUROPA PRESS) -
Un home va morir aquest dissabte mentre es banyava en una cala de Begur (Girona) després de separar-se del grup d'uns 60 excursionistes amb el qual caminava, informen els Bombers de la Generalitat aquest diumenge en un comunicat.
Els excursionistes que feien el camí de ronda des de Sa Tuna a la platja de Pals van alertar a la tarda que no trobaven un dels seus membres, que s'havia separat: els Grae Subaquàtic de Bombers el van trobar a la nit sota l'aigua i ja no el van poder salvar.
Els Grae van trobar unes pertinences a la Punta d'en Toni, poc abans d'arribar a la cala de Sa Riera en direcció nord: tot apuntava al fet que algú va entrar a l'aigua i no en va sortir, com va confirmar la trucada d'un ciutadà al 112, i el van trobar a tres metres de profunditat, en un dispositiu en el qual també van participar Salvament Marítim, Guàrdia Civil i Mossos.