Actualitzat 29/03/2011 19:32

Harry Potter vs. Lord Voldemort

Cartel de Harry Potter y las Reliquias de la muerte 2
WARNER BROS.

LOS ANGELES 29 març (EUROPA PRESS) -

El cara a cara més esperat dels últims anys. Ja tenim Harry Potter i Lord Voldemort cara a cara en el primer téaser-pòster de 'Harry Potter i les Relíquies de la Mort II', l'últim lliurament de la franquícia.

Warner està disposada a posar tota la carn a la graella per preparar com es mereix l'arribada de la fi de Harry Potter. A poc més de tres mesos de l'estrena llancen dues imatges, una de l'abans i una altra del després, de l'esperada batalla final entre Potter i Voldemort.

I és que si fa poques hores deixava la impactant imatge del protagonista, Daniel Radcliffle, passejant capbaix per un Hogwarts en ruïnes i replet de cadàvers després del presumible enfrontament amb Voldemort i els seus sequassos, ara ens arriba la imatge prèvia.

És el nou cartell promocional de la pel·lícula, on trobem un primeríssim plànol de Potter i Voldemort cara a cara separats únicament per una vareta. 'It alls ends 7.15', és el que ens anuncia el pòster de la cinta dirigida per David Yates que té com a objectiu superar els gairebé 980 milions de dòlars que va recaptar als cinemes 'Harry Potter i la pedra filosofal' (2001), fins ara el lliurament més taquiller de la saga.