Publicat 18/08/2023 11:43

La Guàrdia Civil rescata una família quan el seu vaixell s'enfonsava en les Illes Medes (Girona)

Archivo - Arxivo - Un agent de la Guàrdia Civil durant una patrulla marítima en el Port de Barcelona.
Lorena Sopêna - Europa Press - Archivo

GIRONA, 18 ago. (EUROPA PRESS) -

El Servei Marítim de la Guàrdia Civil de Girona va rescatar el 10 d'agost a una família quan el seu vaixell va naufragar a causa "d'una important entrada d'aigua" a les Illes Medes (Girona).

En un comunicat aquest divendres, han explicat que els fets van ocórrer quan una dotació de la Guàrdia Civil estava patrullant i va observar com, a uns 200 metres de la bocana del port de L'Estartit (Girona), tres persones estaven dins del mar al costat d'una embarcació amb altres dues persones més a bord, "la qual presentava una gran quantitat d'aigua en el seu interior".

Els agents es van apropar al lloc, van llançar cèrcols salvavides i van pujar a bord a les cinc persones, tres adults i dos menors.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés