BARCELONA 14 des. (EUROPA PRESS) -
La Gurdia Civil ha detingut aquest dimarts 14 persones a Barcelona en una operació contra el trfic de drogues a Catalunya, dirigida per un jutjat de Cadis, segons han explicat fonts de la Benemrita a Europa Press.
L'operatiu ha comenat aquesta matinada a Barcelona, on s'han fet 12 entrades i escorcolls simultanis a la zona de l'avinguda del Parallel, tot i que també s'han dut a terme entrades a Cerdanyola del Valls (Barcelona) i a Cadis.
Els agents que treballen sobre el terreny tenen el suport d'una unitat aria de la Gurdia Civil que ha sobrevolat Barcelona i altres municipis de la zona per desmantellar un grup de delinqüncia organitzada dedicat al trfic de drogues.
El so de l'helicpter s'ha pogut sentir des de primera hora del matí a diversos punts de Barcelona, com el districte de l'Eixample.
En aquest operatiu hi participa la Unitat Central Operativa (UCO), que forma part de la policia judicial de la Gurdia Civil.