MOSSOS D'ESQUADRA - Arxiu
GIRONA 17 oct. (EUROPA PRESS) -
La Guàrdia Civil ha desplegat a primera hora d'aquest dimecres una macrooperació contra el tràfic de marihuana a la província de Girona en la qual preveuen més d'una desena de detinguts.
Segons ha informat l'Institut Armat a Europa Press, s'han dut a terme 22 escorcolls --20 a domicilis i dos a bars--, 19 dels quals a la urbanització Residencial Park de Maçanet de la Selva, un a Cassà de la Selva, un a Lloret de Mar i un altre a Girona ciutat.
Hi han participat uns 370 agents, a més de guies canins entrenats per detectar drogues, armes i diners, i un helicòpter.
L'organització es dedicava al cultiu indoor de marihuana i a la seva distribució a nivell nacional i internacional, encara que també se li atribueix frau elèctric i blanqueig de capitals.
Conreaven grans plantacions de droga a diverses cases i tenien la llum punxada, perquè aquest tipus d'activitat consumeix una gran quantitat d'energia.