Publicat 11/4/2019 12:19:19CET

Grupo Mediapro tanca el 2018 amb una facturació de 1.967 milions, un 20% més

EUROPA PRESS

BARCELONA, 11 Abr. (EUROPA PRESS) -

El Grupo Mediapro ha tancat l'exercici 2018 amb uns ingressos de 1.967 milions d'euros, un 20% més que el 2017, i un Ebitda recurrent de 222 milions d'euros --per 190 milions l'any anterior--.

Les inversions efectuades van aconseguir els 69 milions d'euros i el deute net del grup en finalitzar l'exercici se situava en els 442 milions d'euros, ha informat aquest dijous Mediapro en un comunicat.

Durant aquest exercici, el grup ha obtingut contractes de drets, com la Ligue 1 francesa i el Mundial de Qatar, ha augmentat la seva producció de continguts i manté la seva posició en la prestació de serveis audiovisuals.

Els llocs de treball s'han incrementat en el Grupo Mediapro fins als 6.695 professionals, dels quals 4.765 són a Espanya, amb la incorporació de 1.080 l'any passat, 701 dels quals van ser a Espanya.

Per al 2019, el grup s'ha fixat com a objectius continuar el creixement tant orgànic com inorgànic de totes les seves divisions, l'expansió de les activitats a Llatinoamèrica, la consolidació de la seva presència a Àsia i el desenvolupament estratègic de l'àrea digital.

També, l'impuls en la creació de continguts a través de The Mediapro Studio, l'explotació de drets domèstics de la la lliga francesa i l'inici de les seves activitats de producció al Canadà.

Així mateix, el Grupo Mediapro també celebrarà el 2019 el 25è aniversari de la seva creació amb diverses activitats.

Mediapro desenvolupa la seva activitat en quatre unitats de negoci: l'àrea de continguts, que ha fet "un salt qualitatiu i quantitatiu molt important"; l'àrea de drets audiovisuals; l'àrea de serveis audiovisuals, i l'àrea digital i e-sports.

Té presència en 36 països i ha obert 18 noves seus a Sèrbia, Croàcia, la Xina, el Canadà, el Perú i Egipte fins a arribar a les 58 delegacions.

La incorporació d'Orient Hontai en l'accionariat del grup està permetent impulsar-ne l'expansió a l'àrea del sud-est asiàtic, amb l'obertura de delegacions a Xangai, Pequín i Hong-Kong.

L'any 2018 també ha estat el de l'expansió del grup a l'est d'Europa, amb la integració de la productora de televisió eslovena VPK, i al continent americà amb la incorporació de Comtec, una de les productores mexicanes de serveis audiovisuals més importants.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.