Van optar per reduir la cistella del lot de Nadal i destinar fons a aquesta acció
BARCELONA, 12 març (EUROPA PRESS) -
El Grup Mémora i els seus treballadors han col·laborat amb un projecte de Càritas per intentar combatre l'impacte de la pobresa infantil que s'ha vist agreujada per la crisi econòmica actual, segons ha informat la companyia aquest dimecres.
La contribució de l'empresa funerària s'ha fet a partir de la reducció de la cistella del lot de Nadal que reben els treballadors del grup i s'han destinat aquests fons al Projecte de Prevenció de la Pobresa Infantil (Paidós) de Càritas.
Amb això, el grup fa la seva aportació en la lluita contra la pobresa infantil crònica i també en la prevenció dels factors que contribueixen a aquesta greu cronificació.
Mémora, en el marc de la seva política de responsabilitat social corporativa, també dóna suport a altres institucions i associacions que s'ocupen del benestar de la població infantil.
Ha tornat a col·laborar últimament amb Afanoc, Associació de Nens amb Càncer formada per pares, amics i familiars, i ha participat en les campanyes 'Posa't la gorra 2013' de Molins de Rei i del Zoo de Barcelona.
A més, ha participat amb la fundació Banc dels Aliments de Barcelona per comprar aliments per a la població infantil.
Grup Mémora, primer grup de serveis funeraris, tanatoris, crematoris i gestió de cementiris a Espanya i Portugal, gestiona 125 tanatoris, 26 crematoris i 23 cementiris al mercat espanyol.
La facturació del grup el 2012 va superar els 165 milions d'euros i té una plantilla de més de 1.200 professionals i suma 130 empreses funeràries.