Publicat 16/10/2017 14:56

El Govern espanyol envia diversos mitjans per lluitar contra el foc a Lleó i Salamanca

Incendi Castella i Lleó
EUROPA PRESS/JCYL


VALLADOLID, 16 oct. (EUROPA PRESS) -

El Ministeri d'Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi Ambient (Mapama), ha enviat diferents mitjans de lluita contra incendis a Lleó i Salamanca, on hi ha diversos focs actius.

En total, el Ministeri ha disposat 20 mobilitzacions de mitjans aeris i cinc de brigades de reforç contra incendis forestals per donar suport a les comunitats autònomes de Galícia, Castella i Lleó i Principat d'Astúries en les tasques d'extinció dels incendis actius a les províncies de Lugo, Orense, Pontevedra, Lleó, Salamanca i Astúries.

En concret, a la província de Lleó, s'ha manat un helicòpter Kamov de 4.500 litres de la base de Plasencia de Càceres i dues brigades d'especialistes en tasques d'extinció amb quatre helicòpters de 1.100 litres de la base de Tabuyo de la Muntanya a Lleó i de Pinofranqueado a Càceres.

També a Castella i Lleó i per lluitar contra les flames en l'incendi que s'ha produït a Salamanca s'ha desplaçat un avió amfibi de gran capacitat de la base de Torrejón a Madrid.

Contingut patrocinat