LLEIDA 15 maig (EUROPA PRESS) -
La consellera de Drets Socials de la Generalitat, Violant Cervera, ha anunciat aquest diumenge que es crear enguany un nou servei d'orientació i acompanyament a les famílies (Soaf) a Lleida, amb finanament del Govern i gestió municipal.
En celebrar-se a Lleida l'acte central del Dia Internacional de les Famílies, també ha anunciat que l'any 2023 est previst obrir 6 Soaf més a l'Alt Urgell, Noguera, Pallars Juss, Pla d'Urgell, Segarra i Urgell, respectivament.
A Catalunya hi ha 68 Soaf que atenen unes 5.000 famílies: són serveis de suport a famílies en moments de canvi o incertesa (com conflictes o separacions) i també actuen preventivament per afavorir bones relacions familiars i enfortir les habilitats parentals.