Publicat 15/12/2020 17:04

El Govern aprova augmentar un 1,3% les tarifes residencials per a discapacitats

Servei a una persona amb discapacitat.
DANI AZNAR / LA CONFEDERACIÓ - Archivo

BARCELONA 15 des. (EUROPA PRESS) -

El Govern de la Generalitat ha aprovat aquest dimarts en el Consell Executiu un augment de l'1,3% addicional en les tarifes dels mduls de serveis residencials per a persones amb discapacitat o amb malaltia mental, que suposen 4,3 milions d'euros aquest 2020.

En aquest percentatge s'incrementaran les tarifes que la Generalitat paga a serveis d'acolliment residencial com centres residencials, llars residncia i serveis de llars amb suport per a persones amb discapacitat mental o malaltia mental, ha informat el Govern en un comunicat.

En el cas de l'assistent personal per a persones amb discapacitat física o sensorial, passar de 12 euros l'hora a 18 euros l'hora; i el finanament es far a crrec de les partides per a mesures extraordinries de carcter social per fer front al coronavirus.