LLEIDA 24 jul. (EUROPA PRESS) -
La construcció de la nova comissaria de l'rea Policial Bsica dels Mossos d'Esquadra a Mollerussa (Lleida) ha sortit a licitació amb un pressupost de 8,9 milions d'euros, informa la Generalitat en un comunicat aquest dimecres.
La comissaria, les obres de la qual comenaran el febrer del 2025 i duraran 18 mesos, donar servei a les comarques del Segri, les Garrigues i el Pla d'Urgell i comptar amb una dotació regular d'entre 60 i 70 operatius.
La nova rea Policial Bsica acollir els serveis de seguretat ciutadana i investigació, un laboratori per a la Unitat Regional de Policia Científica i una galeria de tir que cobrir les necessitats de formació en aquesta matria dels agents destinats a la Regió Policial de Ponent.