Comença la temporada després de finalitzar les classes lectives
BARCELONA, 21 juny (EUROPA PRESS) -
La Direcció general de Joventut de la Generalitat espera un rècord de nens participants en les activitats d'oci i d'estiu d'aquest any, després dels 276.904 nens i joves participants en les 5.133 activitats de l'any passat.
Aquest cap de setmana començarà la temporada d'estiu d'activitats relacionades amb l'oci i el temps lliure per a nens i adolescents, després que els escolars hagin finalitzat aquest dimecres les seves classes lectives.
Segons ha informat la Conselleria de Treball, Assumptes Socials i Famílies de la Generalitat, aquest any destinaran 1,15 milions d'euros a ajudes i beques per a la inclusió de nens i garantir la igualtat d'oportunitats en la participació en les activitats.
L'any passat més de 9.200 nens es van beneficiar d'aquestes ajudes i beques a través de les activitats 'L'estiu és teu', colònies organitzades per la xarxa d'albergs Xanascat, i de les activitats organitzades per les entitats d'educació en l'oci.
Joventut seguirà amb la campanya per combatre els casos d'assetjament i d'abusos sexuals a les educacions en l'oci, per la qual cosa ha enviat 4.000 cartes a entitats, escoles i educadors d'oci i empreses del sector per prevenir aquests casos.