Publicat 28/12/2017 18:14

La Generalitat commemorarà el 2018 el centenari de Panikkar, Capmany, Pedrolo i Abelló

L'escriptor català Manuel de Pedrolo.
TNC

BARCELONA 28 des. (EUROPA PRESS) -

La Generalitat commemorarà el 2018 el 550 aniversari de la mort de Joanot Martorell, el centenari del naixement de Montserrat Abelló, Maria Aurèlia Capmany, Manuel de Pedrolo i Raimon Panikkar i el 50 aniversari de la mort de Carles Fages de Climent.

A aquestes efemèrides s'afegeix la commemoració des de la Institució dels Lletres Catalans (ILC) del 25 aniversari de la mort de la poeta Quima Jaume, amb un acte central a la fi de gener, ha informat la institució aquest dijous en un comunicat.

L'Any Abelló serà comisariat per la crítica Laura Borràs; l'Any Maria Aurèlia Capmany per l'escriptora Marta Nadal; l'Any Panikkar per l'editor Ignasi Moreta; l'Any Pedrolo per l'escriptor Anna Maria Vilallonga; l'Any Fages de Climent pel director de Museu d'Història Medieval, Jordi Canet, i l'Any Martorell no té comissari perquè el seu plantejament passa per l'organització d'actes de la ILC en col·laboració amb la comunitat acadèmica.

Contingut patrocinat