Actualitzat 14/06/2022 11:42

Geis garanteix que els estudiants poden triar la llengua de la selectivitat

La consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA, 14 juny (EUROPA PRESS) -

La consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, ha garantit que els estudiants que s'enfronten des d'aquest dimarts a les proves d'accés a la universitat (PAU) a Catalunya poden triar en quina llengua s'examinen.

En una entrevista a RAC 1, recollida aquest dimarts per Europa Press, ha reivindicat el català com la llengua pròpia del sistema universitari i ha defensat que el formulari anònim sobre la llengua en què volen rebre els enunciats d'examen permet "la millor organització possible".

"El que hem fet és posar l'estudiant al centre i posar un mecanisme que sigui una imatge fidel del que sempre havia passat, que és que el català és la llengua pròpia del sistema universitari de Catalunya", ha resolt.

Contingut patrocinat