BOMBERS DE LA GENERALITAT
TARRAGONA 6 febr. (EUROPA PRESS) -
Un total de 38 membres dels Bombers de la Generalitat treballen aquest dilluns al matí en l'extinció de l'incendi de Bítem (Tarragona), que preveuen extingir al vespre.
Segons ha informat el cap de la Regió d'Emergncies de les Terres de l'Ebre (Tarragona), Ricard Expósito, en les tasques d'extinció hi participen 19 dotacions dels Bombers i cap mitj aeri, si bé ha plantejat que s'utilitzin de manera puntual per obtenir imatges.
L'incendi es va declarar diumenge a la matinada i es va considerar controlat aquell mateix dia cap a les 18.40 hores després de cremar 31 hectrees i obligar a desallotjar els vens de la zona durant unes hores.
Expósito ha detallat que, des d'aleshores, els Bombers principalment desenvolupen tasques de vigilncia i ha assenyalat que la pluja ha estat beneficiosa, per ha destacat que la quantitat que ha caigut i la prevista "tampoc no és per llanar coets".
Així mateix, ha insistit que Catalunya pateix "una situació de sequera greu" a bona part del territori.