Publicat 31/03/2014 18:32

La Fundació Joan Miró comença una campanya per acostar-se a la ciutat

Corporeos Fundació Joan Miró.Carles Palacio
CARLES PALACIO/FUND.MIRÓ

BARCELONA, 31 març (EUROPA PRESS) -

La Fundació Joan Miró ha iniciat una campanya de comunicació per acostar-se a la ciutat i mostrar-se al públic local com un espai que ofereix activitats diverses més enllà de la contemplació artística, ha informat el centre en un comunicat.

La campanya desitja reivindicar la ubicació de la fundació com un valor positiu, presentar-lo com un lloc que ofereix temps per a l'art, l'arquitectura, els amics, la família, la naturalesa, l'experimentació i la gastronomia.

L'element principal de la campanya són vuit cubs d'un metre quadrat inspirats en les formes arquitectòniques de la fundació --projectada per l'arquitecte Josep Lluís Sert-- repartits per l'espai públic de la ciutat.

Cada volum porta inscrites les paraules '1 m2 de temps' en català, castellà i anglès, i remet a la web de la campanya 'tempsper.cat', on al seu torn es convida als ciutadans a pensar a què volen dedicar el seu temps i es descobreixen els actius que ofereix la fundació.

Paral·lelament, s'han distribuït dos tipologies de postals a nombrosos punts de Barcelona: un que desperta l'interès per l'edifici, i un altre sobre tot el que ofereix la fundació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés