BARCELONA, 31 març (EUROPA PRESS) -
La Fundació Joan Miró ha iniciat una campanya de comunicació per acostar-se a la ciutat i mostrar-se al públic local com un espai que ofereix activitats diverses més enllà de la contemplació artística, ha informat el centre en un comunicat.
La campanya desitja reivindicar la ubicació de la fundació com un valor positiu, presentar-lo com un lloc que ofereix temps per a l'art, l'arquitectura, els amics, la família, la naturalesa, l'experimentació i la gastronomia.
L'element principal de la campanya són vuit cubs d'un metre quadrat inspirats en les formes arquitectòniques de la fundació --projectada per l'arquitecte Josep Lluís Sert-- repartits per l'espai públic de la ciutat.
Cada volum porta inscrites les paraules '1 m2 de temps' en català, castellà i anglès, i remet a la web de la campanya 'tempsper.cat', on al seu torn es convida als ciutadans a pensar a què volen dedicar el seu temps i es descobreixen els actius que ofereix la fundació.
Paral·lelament, s'han distribuït dos tipologies de postals a nombrosos punts de Barcelona: un que desperta l'interès per l'edifici, i un altre sobre tot el que ofereix la fundació.