Publicat 11/07/2024 18:20

La Fundació Bofill veu "molt precria" la millora de resultats de les competncies bsiques catalanes

Archivo - Dos menors de camí a escola
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

BARCELONA 11 jul. (EUROPA PRESS) -

La Fundació Bofill ha considerat que la millora de resultats de les competncies bsiques del curs 2023-2024 a Catalunya és "molt precria" i apunta a que encara no s'ha recuperat el nivell previ a la pandmia, ha informat en un comunicat d'aquest dijous.

L'organització assenyala que abans de la covid-19 el sistema educatiu "acumulava una dcada d'estancament" i qualifica de prematur parlar de millora dels resultats, com ha dit aquest dijous la consellera d'Educació de la Generalitat, Anna Simó, en presentar en roda de premsa els resultats de les competncies bsiques.

Creu que la millora s'ha de consolidar durant tres cursos seguits per considerar-se un canvi de tendncia, i ha insistit a "reforar l'aposta per l'equitat educativa, perqu els resultats milloren quan es redueixen les desigualtats entre centres i alumnat".