Actualitzat 20/12/2017 17:19

La Fundació Bancària La Caixa ajuda més de 272.000 menors a sortir de la pobresa

Nens durant un taller de galetes de Nadal
DE LA PEÑA, NOEMÍ/LA CAIXA

Ofereix reforç educatiu a més de 47.000 menors a Catalunya

BARCELONA, 20 des. (EUROPA PRESS) -

El programa CaixaProinfancia, impulsat per de l'Obra Social La Caixa, ha proporcionat reforç educatiu a un total de 272.354 menors en risc d'exclusió social, 47.256 de Catalunya i 128.006 de tot l'Estat.

El reforç ofert s'ha centrat en l'ajuda escolar, el servei d'estudi assistit, l'atenció en logopèdia i l'ajuda en adquisició de material escolar.

L'objectiu és que nens i joves en situació de pobresa puguin desenvolupar les competències bàsiques, millorar els hàbits d'estudi, i que amb això s'enforteixi la seva autoestima i la consegüent socialització i inclusió social.

L'entitat ha recordat que, segons l'Informe Pisa 2017, "gairebé la meitat dels estudiants espanyols de l'ESO han repetit almenys un curs durant la trajectòria escolar", però que el 81,2% dels estudiants de secundària que reben l'ajuda del programa cursen la promoció que els pertoca i que només el 6,3% abandonen els estudis.

CaixaProinfancia compta amb la col·laboració de 426 entitats socials de l'Estat i s'articula amb diferents administracions territorials per donar una resposta global i integral a les necessitats dels nens i les seves famílies.

Contingut patrocinat