Publicat 28/08/2019 16:14

Freixenet destaca la "nova forma" d'entendre la publicitat de Pomés

Leopoldo Pomés, fotgraf
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 28 ago. (EUROPA PRESS) -

Freixenet ha expressat el seu condol per la defunció aquest dimarts del fotgraf i publicista Leopoldo Pomés, un dels pares de les 'bombolles Freixenet', que va modernitzar la imatge de la companyia i que la va donar a conixer al món amb la seva "nova forma d'entendre la publicitat".

Pomés va morir a l'edat de 87 anys i la companyia ha assegurat que estar "eternament" agrada al fotgraf per la contribució al grup i a l'evolució de la marca, ha informat en un comunicat aquest dimecres.

L'empresa ha dit que Pomés ha deixat una "empremta inesborrable" a Freixenet --va collaborar amb José Ferrer Sala, José Luis i Pedro Bonet-- i assegura que tindr un lloc destacat en la histria de la primera companyia vitivinícola.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés