BARCELONA 2 maig (EUROPA PRESS) -
El Palau Robert acollirà el maig les exposicions 'L'Òpera, una reflexió', organitzada per Amics del Liceu per commemorar els seus 25 anys fent difusió de l'òpera, i 'Festival Castell de Peralada: emocions', que mostra una selecció de fotografies d'Eddy Kelele.
Els jardins del Palau Robert mostraran a partir d'aquest dissabte l'exposició fotogràfica 'Festival Castell de Peralada: emocions', que inclou una selecció de 36 fotografies d'un llibre sobre el festival de música que mostren el muntatge, els escenaris i el 'backstage' i que han estat encarregades per l'organització al professor Eddy Kelele.
L'exposició 'L'Òpera, una reflexió. Amics del Liceu 25 anys' es podrà visitar en les cotxeres de l'edifici a partir de dimarts que ve i està basada en una cuidada selecció de textos i il·lustracions que s'han publicat en el llibre 'Temporada d'Òpera' en què escriptors, politòlegs, musicòlegs i intel·lectuals de prestigi relaten el seu amor per l'òpera presentant les obres programades al Liceu.