Publicat 22/08/2021 11:58

El Festival de Cap Roig (Girona) tanca una edició que ha reunit 33.607 assistents i 21 concerts

El Festival de Cap Roig (Girona).
FESTIVAL DE CAP ROIG

Ha aconseguit una ocupació del 98% i 19 concerts amb les entrades esgotades

GIRONA, 22 ago. (EUROPA PRESS) -

El Festival de Cap Roig ha concls aquest dissabte a la nit la seva XXIa edició, que s'ha celebrat a Calella de Palafrugell (Girona) i ha reunit un total de 33.607 assistents i 21 actuacions musicals.

Així, ha aconseguit un índex d'ocupació del 98% i ha hagut de penjar el cartell d'entrades esgotades en 19 concerts, ha informat el festival aquest diumenge en un comunicat.

L'espectacle solitari de la bailadora "més internacional", Sara Baras, ha posat el punt i final d'aquesta edició, amb un projecte ple d'emocions, vivncies i sensacions en forma de ball.

Per l'escenari han desfilat grans estrelles del moment, que han conformat un "cartell eclctic i de primer nivell" amb l'objectiu d'oferir un any més una experincia cultural única al públic a la Costa Brava.

Pels escenaris del festival han passat artistes com Els Amics dels Arts, Manel, Antonio Orozco, Estopa, Taburete, Aitana, Blaumut, Love of Lesbian, David Bisbal, Mag Lari, Morat, Sílvia Pérez Cruz, Sopa de Cabra i Hombres G, entre d'altres.

La XXI edició del festival ha comptat amb totes les mesures sanitries i de prevenció contra el coronavirus: la mascareta ha estat obligatria a tot el recinte, mentre que s'ha redut l'aforament a un ter menys de l'habitual i s'ha controlat l'accés i la temperatura.

Organitzat per Clipper's Live amb l'impuls de CaixaBank, també ha comptat amb la programació d'una nit solidria; la recaptació de l'espectacle de Sara Baras es destinar als projectes educatius de Cáritas.

"REFERNCIA DEL SUD D'EUROPA"

El President del grup Clipper's i director del Festival de Cap Roig, Juli Guiu, s'ha mostrat satisfet per la resposta del públic, que ajuda a fer del festival "l'esdeveniment musical més important de l'any a la Costa Brava i el festival d'estiu de referncia del sud d'Europa".

La directora de Comunicació i Relacions Institucionals de CaixaBank, María Luisa Martínez Gistau, ha subratllat que l'esdeveniment ha complert amb els objectius d'"impulsar l'activitat cultural, dinamitzar l'economia i generar un impacte positiu".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés