MOSSOS D'ESQUADRA /TWITTER - Arxiu
TERRASSA (BARCELONA), 21 (EUROPA PRESS)
Una persona va resultar ferida greu en ser apunyalada aquest dijous a la via pública a Terrassa, al carrer de Mira-sol a l'alçada del carrer de Núria, amb ferides d'arma blanca al tòrax i les cames, ha informat la Policia Local aquest divendres en un comunicat.
La Policia egarense va rebre un avís a les 20.50 hores dels Mossos d'Esquadra, informant que s'havia produït un possible apunyalament, i entre els agents van intentar controlar l'hemorràgia fins a l'arribada dels efectius sanitaris, que van traslladar el ferit a l'Hospital Universitari Mútua Terrassa.
Diversps agents de tots dos cossos policials van buscar l'autor a la zona i una àrea propera d'horts, però va ser una trucada de la Policia Nacional el que els va permetre trobar el sospitós, perquè els va informar que havia rebut una alerta d'una persona que en tenia retinguda una altra i que suposadament era l'autor de l'apunyalament.
En arribar al lloc --a la zona d'horts-- diversos policies egarenses i agents dels Mossos van trobar un home que els va assegurar que n'hi havia un altre agredint el seu germà i, quan van arribar al lloc, hi havia dos individus: un estava copejant un altre, que el tenia emmanillat, perquè havia apunyalat el seu germà, segons deia.
Tots dos van ser detinguts --un per un suposat delicte de detenció il·legal i lesions i l'altre per temptativa d'homicidi-- i van ser traslladats a centres hospitalaris per ser atesos, i els Mossos s'han fet càrrec del cas, en què a més van trobar 5,2 grams d'haixix, que portava un dels arrestats.
La hipòtesi de la Policia és que els dos ja es coneixien i que, en assabentar-se de l'agressió que un havia comès al germà de l'altre, el va anar a buscar, igual que van fer els familiars del presumpte agressor per convèncer-lo que s'entregués a la policia.