Actualitzat 19/08/2017 16:34

Felipe VI: "No tenim por ni en tindrem en el futur"

Els Reis assistiran el diumenge a Barcelona per les víctimes

El rei Felipe VI i la reina Letizia, a l'Hospital de Sant Pau
CASA REAL

   BARCELONA, 19 ago. (EUROPA PRESS) -

   El rei Felipe VI ha assegurat aquest dissabte que els atemptats de Barcelona i Cambrils (Tarragona) no podran amb la societat, i ha remarcat: "No tenim por ni en tindrem en el futur", ha dit tant en castellà com en català.

   En unes paraules després de la visita a l'Hospital Sant Pau de Barcelona, ha subratllat que el millor exemple d'això és el "símbol de convivència que és avui La Rambla, que ha tornat a ser de tots".

   Ha assegurat que Barcelona no oblidarà mai a les víctimes d'aquests atemptats, i ha assegurat que la tarda d'aquest dissabte es traslladarà a La Rambla per homenatjar les víctimes tant de Barcelona com de Cambrils.

   Els Reis han visitat el matí d'aquest dissabte l'Hospital del Mar i el de Sant Pau, on s'han interessat per l'evolució dels ferits i el treball del personal mèdic.

   El monarca també ha anunciat que assistiran a la missa per la pau i en record a les víctimes que se celebrarà aquest diumenge a la Sagrada Família de Barcelona.

Contingut patrocinat