Actualitzat 17/12/2013 20:49

Feliciano avança però Ramos i Verdasco s'acomiaden en primera ronda

Feliciano López
Foto: JOHN SOMMERS II / REUTERS

MADRID, 27 Ago. (EUROPA PRESS) -

El tenista Feliciano López ha vençut en el seu enfrontament de primera ronda de l'Open dels Estats Units, quart i últim Grand Slam de la temporada.

   També han passat per aquest torneig, disputat fins al 9 de setembre, Albert Ramos i Fernando Verdasco es van acomiadar de l'equip masculí a les primeres de canvi.

   El toledà Feliciano López, que part com cap de sèrie número 23 en aquest torneig, va haver de remuntar el primer set al francès Serra, en què va caure al tie-break, però després va agafar to i va guanyar els tres següents sets (6-2, 6-3 i 6-3) per deixar a la cuneta al jugador francès i avançar a la ronda següent, on jugarà amb el vencedor del duel entre el també francès Kenny De Schepper i l'estatunidenc Bradley Klahn.

   Per la seva banda, el barceloní Albert Ramos no va poder amb l'australià Bernard Tomic i va caure en cinc sets (6-3, 3-6, 4-6, 7-6, 6-3), després d'un duel en el qual l'espanyol va aconseguir remuntar el primer set però no va aconseguir donar el cop de gràcia Tomic que, sense marge d'error, va donar la volta al partit per eliminar a Ramos i passar a la segona ronda.

   Tampoc va poder segellar el seu passi a la segona ronda el madrileny Fernando Verdasco, que va disputar una trobada agònic davant del croat Ivan Dodig, decidit en cinc sets (6-3, 7-5, 1-6, 4-6 i 6-3), en què l'espanyol va estar a punt d'aixecar la trobada però li van faltar les forces per rematar el seu passi en la cinquena i definitiva set.

Contingut patrocinat