Publicat 16/02/2020 16:40

Fecasarm estudia personar-se com a acusació popular per la mort d'un home en un bar a Figueres

GIRONA 16 febr. (EUROPA PRESS) -

La Federació Catalana d'Associacions d'Activitats Recreatives Musicals (Fecasarm) est estudiant personar-se com a acusació popular per la mort d'un home en un bar a Figueres (Girona) aquest diumenge a la matinada.

El secretari general de la patronal d'oci nocturn, Joaquim Boadas, ha condemnat els fets i ha explicat que un client va trencar un got a la cara a un treballador de seguretat del bar i aquest li va respondre amb un cop de puny, després de la qual cosa el client va caure a terra i posteriorment va morir.

Fecasarm est estudiant les circumstncies del fet i defensa que aquest episodi és "un fet allat", ha censurat la reacció del porter i ha defensat que no tot el personal de seguretat és conflictiu.