Publicat 23/12/2022 14:08

Fecasarm demana a la Conselleria d'Interior que supervisi fins a 35 festes de Cap d'Any

BARCELONA 23 des. (EUROPA PRESS) -

La Federació Catalana d'Associacions d'Activitats de Restauració i Musicals (Fecasarm) ha demanat a la Conselleria d'Interior que supervisi fins a 35 festes de Cap d'Any en espais alternatius, segons han explicat en un comunicat aquest divendres.

El secretari general de Fecasarm, Joaquim Boadas, ha assegurat que les seves prioritats són "la seguretat dels usuaris i la protecció de la reputació del sector".

"Per aix, no podem permetre que, la nit més important de l'any per a nosaltres, es produeixi un perjudici per al sector, i menys després d'haver suportat dos anys de severes restriccions", ha afegit.

D'altra banda, ha detallat que Fecasarm va denunciar a la Conselleria d'Interior una festa que estava prevista que se celebrés a Blanes (Girona) amb més de 1.000 entrades venudes "i que no comptava amb la llicncia oportuna", i finalment no se celebrar perqu els organitzadors l'han suspesa.

Fecasarm també ha explicat que a través dels seus associats, la reserva de taules a restaurants i la venda anticipada d'entrades per a la nit de Cap d'Any a locals d'oci nocturn "va a un ritme superior al de l'any 2019".

Així mateix, han demanat al departament "més presncia policial a les zones d'oci per evitar aglomeracions innecessries al carrer", han recomanat que es comprin entrades anticipades, i han fet una crida al civisme i a la responsabilitat individual.

Contingut patrocinat